top of page
Keresés

HORGÁSZAT MACONKÁN

Frissítve: 2021. júl. 28.

Sziasztok! Hosszúhétvégén 3 napot is horgászattal töltöttem Maconkán. Szombaton a gát közepén ültem le a Szikora család mellé. Számomra ez volt az idei év első horgászata, ilyenkor ki vagyok éhezve a halfogásra, a kapás izgalmára. Pontosan ezért hosszúelőkés keszegezést választottam. GR2-es kaja tette a dolgát, minden dobásra húztam a szép dévéreket amíg egy nagyobb eső haza nem zavart. Vasárnap a 2es szigeten verődött össze kis csapatunk. Sajnos az esti mínuszok nem tettek jót a halak kapókedvének, de délutánra sikerült pár szebb halat szákba terelni, pva bag-es technikával.

Hétfőn az előző napi tapasztaltok alapján a gát első harmadán foglaltunk helyet, bízva abban, hogy a nagyobb testű halak itt tartózkodnak. Két óra horgászat után sikerült is egy hibátlan közel 13kg-os tövest partra segíteni. Utána olyan szembeszelet kaptunk, ami a horgászat élvezeti értékét teljesen lerontotta így a pakolás mellett döntöttünk.

Maconka most még nem mutatta meg az igazi arcát, szerintem az „összevissza” időjárás és a hideg víz miatt passzívabbak a halak a kelleténél. Az új csalikkal még csak ismerkedtünk, az biztos, hogy a KRILL-es upters volt most a legeredményesebb csali. Minden negatívum ellenére azért jó volt újra parton lenni, találkozni rég nem látott barátokkal.